Feesten

Wij verzorgen graag al uw feesten.
Tijdens uw feest kunt u uw auto parkeren op onze ruime parking.
Wij stellen tijdens uw feest graag ons springkasteel en grote zandbak ter beschikking voor de allerkleinsten.

Voor verdere info stuur gerust een mailtje naar info@bistrodeperse.be.

o Recepties
o Babyborrels
o Communie
o Doopfeesten
o Eetfestijnen
o Personeelsfeesten
o Familie feesten
o Jubileum
o… 

Wat bieden wij u aan :
– Barbecue
– Warme maaltijden
– Warm/koud buffet
– verschillende Tapas
– Dessert buffet
Dit alles wordt binnenshuis bereid

Knabbel bar 1                                                                             

  • Chips (zout – paprika) 
  • Olijfjes
  • Dipsausjes
  • Kaas & Salami blokjes
  • Vleesje van de chef 

Knabbel bar 2                                                                           

  • Chip Chips (zout – paprika) 
  • Olijfjes
  • Dipsausjes
  • Kaas & Salami blokjes
  • Verschillende warme hapjes met sausjes
  • Vleesje van de chef 

Knabbelbar de luxe van de chef                   

  • Lookbroodje met tomaat 
  • Bruschetta tomaat look en basilicum 
  • Mini pizza
  • Mini vol au vent 
  • Verschillende vleesjes 
  • Kaas & salami blokjes 
  • Warme hapjes 

ZAAL Bistro De Perse VOORWAARDEN 

Gelegen in een rustige omgeving.
Onze feestzaal wordt verhuurd voor allerlei feestelijkheden van klein tot groot zoals: 

In de speeltuin met zongerichte terras is het heerlijk vertoeven terwijl de kinderen tot max 12 jaar kunnen ravotten. 

Parkeergelegenheid is er voorzien op de grote privé parking voor onze feestzaal. 

  • Voor reservatie, inlichtingen of het bezichtigen van de feestzaal, bent u van harte welkom na telefonische afspraak of afspraak in de zaak. 
  • De meeste zalen zijn doorgaans druk bezet, daarom is tijdige reservering noodzakelijk
    (voor sommige zalen kan dat een jaar op voorhand zijn). 
  • Roken in de zaal is ten strengste verboden.
  • Het branden van kaarsen, vuurwerk is niet toegestaan (enkel door de uitbaters).
  • Zwaar beschonken gasten dienen verplicht gebruik te maken van derden voor vervoer naar huis. 
  • Wij eigenen ons het recht toe zwaar beschonken gasten het domein uit te wijzen, alsook alle bezoekers bij enige vorm van vandalisme.
  • Het spelen van muziek kan maximum tot 04u00, hierbij mag niet voor overlast gezorgd worden. 
  • Er mogen geen glazen mee genomen worden naar de parkeergelegenheid.
  • Na het feest bent u als huurder verantwoordelijk voor het opruimen van de zaal of de som van €50 te betalen, dan wordt de opkuis door ons gedaan.
  • Tafels en stoelen staan ter beschikking van de zaak zelf.
  • Tijdens het gebruik van de gehuurde zaal is de verhuurder gerechtigd om controle uit te voeren in de zaal zodat alle afspraken nageleefd worden.
  • Indien de huurder de bepalingen inzake de afname van de minimum afgesproken bedrag van drank en eten niet respecteert, is hij na vaststelling van de inbreuk een schadevergoeding van €100 verschuldigd, te verrekenen bij de eindafrekening. 
  • Bij reservatie van de zaal wordt een voorschot gevraagd van €250, wordt het evenement binnen de maand voor data geannuleerd, wordt er een bedrag van €250 op de eindafrekening geplaatst.
  • Er wordt altijd een voorschot gevraagd van €250, deze wordt verrekend met de eindafrekening. U verliest dit bedrag niet, tenzij u last minute (in de laatste maand) annuleert.
  • 14 dagen voor het feest moet minimun 50% van het feest betaald worden.
  • 3 dagen voor het feest moet alles betaald zijn van de maaltijd (indien niet betaald kan het feest niet doorgaan).
  • Indien er meer gestort wordt dan de totale afrekening, wordt deze 3 dagen na het feest teruggestort.